Přihlášení

Zaregistruj se do předplaceného balíčku Maskbox.

Doručení

Na začátku každého měsíce ti bude doručen nový maskbox až ke dveřím.

Dopřejte si chvilku pro sebe

S našimi maskami alespoň dvakrát týdně na celý měsíc.

Často kladené otázky

Váš titul jde sem

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Obnoví se můj předplacený balíček automaticky?

Ano!  Váš předplacený balíček se vám automaticky obnoví na konci vámi zvoleného období.

Kdy bude moje předplatné zaúčtováno?

Platba se strhne ve stejný den v měsíci jako vaše první platba. 

Například: 

– Pokud jste si 18. listopadu zaregistrovali na Měsíční předplatné,  další platba se Vám strhne ve stejný den jako když se Vaše předplatné automaticky obnoví – 18. prosince.

– Pokud jste si 18. listopadu zaregistrovali na třiměsíční předplatné,  platba se strhne každý tři měsíce. Další platba bude 18. února, kdy se Vaše předplatné automaticky obnoví.

– Pokud jste si 18. listopadu zaregistrovali na šestiměsíční předplatné,  platba se strhne každý šest měsíců. Další platba bude 18. května, kdy se Vaše předplatné automaticky obnoví.

– Pokud jste si 18. listopadu zaregistrovali na roční předplatné,  platba se strhne každý rok. Další platba bude 18. listopadu dalšího roku, kdy se Vaše předplatné automaticky obnoví.

Mohu ukončit mé předplatné?

Ano!  Můžete kdykoliv zrušit své předplatné před obnovením nového období. 

Přihlašte se na svůj účet zde

V levé části stránky se zobrazí možnost ,,Zrušit předplatné”. 

Pokud s tím budete mít problémy, neváhejte a kontaktujte nás na emailu ohmask.help@gmail.com

 

Prosím, mějte na vědomí, pokud nezrušíte své předplatné včas a Vám se již obnovil předplacený balíček, stále Vám pošleme Maskbox domů.

Kdy mohu ukončit mé předplatné?

Vaše Maskboxy připravujeme vždy s předstihem, abyste je obdrželi co nejdříve na začátku měsíce. Z tohoto důvodu bychom Vás chtěli poprosit, abyste ukončili své předplatné do 20. dne v měsíci, abychom Vám neposlali Maskbox následujícího měsíce.

Pokud nezruším své předplatné včas, vrátíte mi peníze?

Ne! Zrušení předplaceného balíčku Maskbox pouze zabrání obnovení předplaceného balíčku v budoucnu. 

Pokud své předplatné zrušíte poté, co se Váš předplacený balíček úspěšně obnovil, zašleme Vám stalé všechny Maskboxy, za které jste zaplatili před zrušením. Mějte na vědomí, za co jste již zaplatili.

Mohu své předplatné po zrušení znovu aktivovat?

Samozřejmě! Chcete-li znovu aktivovat předplatné, přihlašte se na svůj účet zde

V levé části stránky se zobrazí možnost ,,Znovu aktivovat”. 

Vrátíte mi peníze po obnovení předplaceného balíčku?

Naše předplacené balíčky Maskbox se automaticky obnoví na konci období předplatného. Jakmile úspěšně proběhne obnovení, nevracíme peníze. Prosím mějte na vědomí datum vaší registrace, protože toto je datum, kdy se vaše předplatné obnoví na konci vašeho zvoleného období.

Jak si mohu vytvořit účet?

Klikněte tady

Pro registraci postupujte podle pokynů na odkazu!

Jak se přihlásím ke svému účtu?

Klikněte tady !

Mohu si kdykoli zakoupit předplacený balíček Maskbox?

Samozřejmě! 

Stačí se registrovat do 20. dne v měsíci, abyste dostali Maskbox hned další měsíc.

Začněte svojí cestu ke krásné pleti s námi tady

Kdy bude můj předplacený Maskbox odeslán?

Odesíláme na konci každého měsíce, takže váš Maskbox přijde na začátku každého měsíce.

Jakmile bude vaše objednávka odeslána, zašleme vám email!

Kdy dostanu svůj předplacený Maskbox?

Na začátku každého měsíce!

Jak zjistím, který předplacený Maskbox jsem si zakoupil/zakoupila?

Přihláš se na svůj účet, a zkontroluj to tam!

Pokud můj předplacený Maskbox má zpoždění, nebo je ztracen či odcizen, co mám dělat?

Mějte prosím na vědomí, že během svátků nebo špatného počasí může doručení zásilky trvat déle.

Během těchto časů doručením zásilky bude trvat déle o 3–5 pracovních dnů.

Pokud balíček neobdržíte do 30 dnů od doby odeslání, vyměníme jej bez dalších příplátku.

Váš balíček však nenahradíme, pokud jste zadali nesprávnou poštovní adresu (před dokončení nákupu prosím zkontrolujte všechny údaje, které jste zadali).

Neneseme odpovědnost za zásilky, které nebyly přijaty z důvodu nesprávné adresy.

Pro více informací nám napište e-mail ohmask.help@gmail.com !

Do kterých zemí zasíláte?

V současné době zasíláme POUZE po Evropě, a pracujeme na jejím rozšíření.

Mějte prosím na vědomi, že všechny náklady na dopravu jsou hrazeny u našich předplacených Maskboxu!

Důležité :

Za případné mezinárodní celní poplatky neručíme. Ty mohou zahrnovat – celní poplatky, ceny za dobírku, cla, daně nebo poplatky za zprostředkování spojené s odesláním nebo přijetím vaší objednávky. Pokud je mezinárodní objednávka z jakéhokoli důvodu odmítnuta nebo nedoručitelná, balík bude opuštěn na celnici a my nenahradíme ani neproplatíme produkt(y) ani poštovné. Před zadáním objednávky si prosím prostudujte celní poplatky vaší země.
Pro více informací nám neváhejte napsat!
ohmask.help@gmail.com

Jak změním svou dodací adresu?

Přihláš se na svůj účet, a změn jakékoliv údaje tam.

Nezapoměn všechny změny uložit!

Obdržel jsem poškozený produkt, co mám dělat?

Na e-mail nám pošlete prosím fotku s číslem objednávky vašeho poškozeného produktu

ohmask.help@gmail.com

Pokud bude schválena, váš produkt bezplatně vyměníme.

Pokud vaše zboží není skladem, nabídneme vám výměnu nebo vrácení peněz.

Mějte prosím na vědomí, že požadavky na poškozenou položku po 14 dnech od obdržení vašeho balíčku nebudou uznány.

Jak mohu darovat předplacené členství Maskbox?

Pro darování členství Maskbox zvolte možnost „Darovat členství“ zde

Předplacené členství Maskbox jsou perfektní dárky pro vaše blízké!

Mohu svojí objednávku vrátit?

Bohužel v tuto chvíli nepřijímáme vrácení nechtěných nebo nepoužitelných produktů z předplaceného členství Maskbox.

Nepoužité a neotevřené produkty zakoupené samostatně však budou přijaty do 30 dnů od data dodání pouze.

Neneseme žádnou zodpovědnost za náklady na dopravu vrácených položek. Vezměte prosím na vědomí, že jakékoli žádosti o

vrácení po 30 dnech od data doručení nebudou uznány.

Pro více informací nám napište na e-mail ohmask.help@gmail.com

Na koho se mohu obrátit s dotazy?

Napiš nám! Bud’ na e-mail ohmask.help@gmail.com nebo na sociální sítě! 

Jaké způsoby platby přijímáte?

Momentálně, přijímáme kreditní/debetní karty Visa a MasterCard.

Moje platba za předplacené členství Maskbox nebyla zpracována, co mám dělat?

Pokud bude vaše platba odmítnuta nebo dojde k problému se zpracováním platby za vaše předplatné členství Maskbox, vaše

předplatné nebude úspěšně obnoveno. Zašleme vám e-mail s oznámením o vypršení platnosti vašeho účtu. Budete mít 7 dní

od první neúspěšné platby na aktualizaci údajů o kartě před vypršením platnosti vašeho předplatného.

Pro více informací nám napište nám na ohmask.help@gmail.com